Wednesday, May 25, 2005

從馬刺太陽的對決看技戰水平的高下 --- Monchowchow

he he,又給刊登了… 但最衰是SINA個編輯竟然懶到沒有為我的文章開新頁,只是馬虎的在NBA新聞版中弄個超連結, 連接到論壇中我的文章就算,真有點氣!唯一的好處是因此令我知道文章的閱讀率 --- 才兩小時左右就點擊過萬 (!),中國網民的數量真係唔講得少…
(相比這個blog的讀者群反應,真的差天共地…)


怪獸球評:從馬刺太陽的對決看技戰水平的高下(5/25 16:23)

3 comments:

susanjameela said...

反應這麼冷清。
希望Hall A ge Jackass們快d蒲頭。

向仁兄,
你會唔會好失望?

Anonymous said...

我想
有冇人上過黎睇呢個網頁都係一個問題
建議將所有禁照都POST上來,
唔show up 唔 Del.

當然, 因為我已經蒲左頭, 所以唔洗放我個D勒

Anonymous said...

吓?禁照?我諗來諗去查實有d咩禁照呢…是否那些影得好肉酸的相?
不過真奇怪連Pak Shing都唔蒲頭,我真懷疑他們有否收到我個mail...