Tuesday, January 31, 2006

恭賀新禧 - 維加特

恭喜恭喜恭喜大家發財
初三的辦公室依然淡靜, 今年戰績可謂一落千丈, 今日收市三日共收得紅包三千元
唔講咁多 同大家拜個年先
首先祝燒賣兄早日唔洗做
再祝左兄同柴姐有個夢幻婚禮
A先生早日拉埋天窗 Q姐化粧品用極用唔完
加二媽添條龍仔 ... 係勒. 利是我會自動係人情到扣 唔洗比我勒 多謝晒
羅渣兄紅運當頭唔再青BB
馬交雯覓得如意郎君
操你姐中六合彩+唔會老+唔駛做+食極唔肥 mmm.....m...mmm...
最後祝版主老WIL本漫畫快d出到細呀唔該

3 comments:

Anonymous said...

乜解究今日打你電話無人接?新年時我去了斗門,本來想落馬交找你,但因為初六可能要上長沙所以今日提前回港了…你又話過香港?換証最遲好像是2月11日。

Anonymous said...

我也祝你早日成家立室,
搵一個出得廳堂,
又入得睡房的馬交妹!

三千元都係一落千丈,你往年過萬?
出年我扮你阿妹同你一齊番工先……

Anonymous said...

咁我都祝呀王老兄搵到個入得廚房既先得

sorry勒 過你年要去香港傾d野
所以偷跳去埋做身份証了, 三月前要去領取
+2確實結婚日期係幾多號
如果時間arm的話 想到時先去領取