Friday, October 27, 2006

有個老襯 - from燒賣



5 comments:

Anonymous said...

什麼都看不到……真好!拍得真好!

如果這情況在公司發生……
老總:小雲,你影咩?鬆郁蒙?你唔講,我都唔知乜水在結婚,你返去學多兩年揸機先再回來啦!你聽日唔駛返工啦!

小雲:我特登架,老總……老總……

嘭!閂門。

燒賣兄,你是特登的,對吧?

Anonymous said...

我唔知當時人想唔想我post見到樣果d啊...一係咁啦,多過3個人reply話post我先post啦...

Anonymous said...

第一個人reply...

"post"

Anonymous said...

第二個reply

請post

Anonymous said...

post啦仲講!