Monday, April 16, 2007

轉左呢度個login name - 燒賣

諸位 (其實得周周, 維加特, 同我吧...)

因為 google 要整合返 blogger d account, 宜家 login 一律要用 google account, 所以以前southarrow 個 login 已經唔可以再用, 我今朝又得閒, 就將佢轉左啦~~

宜家用我之前開黎 share 野個 gmail account 度, 如下:
login: hallasharing
password: 我房no.+懞周周房no.+ jaryee房no.

唔記得 d 房no.就打電話問下當時人啦, 順便可以聯絡聯絡~~

2 comments:

Anonymous said...

其實我都發現左好耐,
但係一心諗住版主會負起呢個責任
所以冇理到

終於始終係由熱心市民阿馬生出手
版主要檢討下勒

Anonymous said...

Good for people to know.