Friday, September 28, 2007

十年jackass布吉之旅(1)-- monchowchow

相識十載,千呼萬喚既Jackass團體遊終於喺今年攪得成,感動感動再感動。雖然唔齊人,但總算是大多數人啦……

至於今次旅行去邊樹,提議多多,最後選擇咗泰國布吉,貪佢陽光與海灘,成班人唔會走散得去邊(妳走啦,走去嗰邊摸蜆啦!)。不過無傳聞中咁平,4日3夜package都要成3千幾,港元弱成咁,你話布殊係咪邪惡?

另外,點都要講下今次既團友:火柴人、+2、Carman、夢幻左、燒賣 & monchowchow……乜咁啱又係當年七星岩之旅嗰六條原班人馬!?可見呢六條友真係好X貪玩,而且都係公司冗員,完全唔會好忙請唔到假嗰隻。

望穿秋水到咗出發當日,無人遲到、無人帶漏passport、泰東無delay,真係還得神落。喺機場買咗兩樽Chivas,諗住之後幾晚喺布吉吹哂佢……

泰東既機真係見面勝聞名:殘、舊、臭。飛機餐係三文治(噢多謝我好飽~~),而最攪野就係架機機身寫住one-two-go,而之後無耐喺布吉炒咗嗰架,亦都係one-two-go……
坐咗3個鐘機就到達布吉,泰東無樣好,就係時間一流,到步先係十點幾。 天氣幾好唔算熱,喺機場兌好錢,搵咗架七人van去酒店,900珠一程,殺佢啦。

大約40分鐘車程,終於到達我地既酒店Blue Marine Resort,好多網友都介紹過,服務同環境都算唔錯,房間都ok大。放低行李拿拿林就坐酒店既shuttle bus 落patong beach。五分鐘車程,落到patong beach剛過一點,嗰度係布吉最熱鬧既地區,海灘後面成街都係商店、餐廳同酒吧。

因為無食冷凍三文治,所以最首要還是醫肚。隨意搵咗間泰國餐廳坐低,d野賣相還可但唔算好食。食完就去book去pp島既day tour先,沿住patong beach一路都有好多旅遊agent,我地就呢間問吓嗰間問吓,前提就係個tour要包maya bay(睇過《迷幻沙灘》既人點可以唔去?)

幾經波折,喺一間agent book咗,每人1400珠(應該可以再平一兩百珠,不過少少錢由佢)由於飲酒飲到好急,問agent 姐姐(佢個樣有d似火柴人)借廁所,佢就帶咗我地上樓上,原來上面係做「麥沙豬」既架步黎,環境都算乾淨咁喎,問吓價,泰式每個鐘300珠,唔,等我記低佢先……

攪掂咗正事,緊係衝去沙灘玩啦,點知一到沙灘就落雨,仲係落狗屎嗰隻。由於大家都唔再係十八廿二既年少輕狂,就唯有搵個地方避雨再講啦(so sad)。入咗後街的一個商場foodcourt,又食過!食咗個小號pizza濕濕碎,最大鑊係一人一杯大雪糕,因為好甜,飽到有點想嘔~~

食完野d雨就停咗,我哋又出去左兜右兜。沿街好鬼多做按摩既舖頭,d技師就坐哂出嚟喺度「麥沙麥沙」咁叫。我咃諗住轉番出沙灘,見路就行,點知行行吓好似入咗深圳水圍咁款既地方(不過查實我哋都未去過水圍),好彩有三個女仔喺度,如果唔係我估都幾麻煩……

終於兜翻出patong beach,好大浪,有人喺度玩降傘。我哋無帶泳衣,喺岸邊玩玩水,影吓相。之後就坐車返酒店去泳池游水,玩到好鬼攰…… 夜晚又落翻patong beach食飯。去咗旅遊小冊上有賣廣告既savoey食飯,有個識中文既待應招呼我哋揀海鮮,價錢貴少少,但味道就相當唔錯。

食完無耐就翻酒店,玩吓十五二十飲吓酒,成三點幾先瞓,聽日晨早仲要去pp島,雖然唔似以前喺hall會玩通宵,不過都算叫做執翻幾分昔日既風采架喇!


出發前大合照:又是當年六丁友


就係呢樽chivas,好衰唔衰兩樽裝連個核突旅行袋,兩手空空既monchowchow就唯有捱義氣啦,真係慘!


有相為証,真係one-two-go呀!


酒店房,都算乾淨光猛


酒店座落山腰,估記海嘯都冚唔到上嚟


呢架就係酒店既shuttle bus,令我諗起《精裝追女仔》


午餐係打後咁多餐之中最正宗既泰國菜,味道麻麻,埋單仲要千幾珠


左圖:布吉好多便利店,燒賣同夢幻左話既然黎布吉就要放縱吓,於是一路行一路攞住支啤酒黎飲,飲完一支又一支 右圖:紅色既「督督」係布吉最主要既交通工具,由我地酒店去patong beach每程200珠


商場foodcourt既pizza估唔到咁好食,但雪糕就太甜喇


patong beach好大浪,泳術差d隨時被捲走


savoey就喺patong beach後一條街,好大間,d海鮮鋪哂出嚟俾客揀




人在異邦,為十年友情飲杯!

未完待續……!

6 comments:

Anonymous said...

幾時再去過~~~

Anonymous said...

寫得太慢

Anonymous said...

嘩好似好好玩
我諗應該好玩過BANGKOK
基本上只得商場 酒店 同 國技

照片在這裡
http://picasaweb.google.com/usmbusmb/VVTECF?authkey=RJtnFIpGANQ

Anonymous said...

燒賣仔唔好咁多不滿。

維加特下年到你十年,一定要去呀!

仲有,燒賣仔你返咗香港喇!?乜你唔係俾人行政拘留咗咩?

Anonymous said...

難我唔到的,我話晒都叫睇過幾次國產零零柒

Anonymous said...

Gymnastics, bicycling, and water sports are also popular. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry Bayswater Bags[/url] Endowed with prodigious strength, he freed Arcadia from a bull which was laying the country waste. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose outerwear[/url] Mhxkdcesv
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora charm[/url] Kbqyvszia [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose jacket sale[/url] hsmbmbcyy