Monday, November 05, 2007

十年jackass布吉之旅(完結篇)-- monchowchow

第三日起到身都差唔多中午,今日係諗住喪hea既。一心以為酒店有shuttle bus去東面既布吉城墟,結果坐咗差唔多20分鐘車到咗個大型商場Central Festival(起初以為布吉城就喺商場附近,後尾睇番map先知原來差幾遠)。

由於無食早餐,到咗Central Festival首先緊係醫肚,入咗間日本連鎖餐廳Zen,一於試吓呢樹既日本菜掂唔掂。d午餐set好抵,成盤壽司有湯有盛都係二三百珠,正! 食完嘢就喺商場漫無目的咁逛咗兩個鐘,個商場好大,都幾多嘢買。雖然有d人認為布吉開發得太多,唔夠原始,不過我諗成個布吉有一個大商場都唔算過份吧,畢竟多個選擇都係好事嚟既。喺supermarket買咗好多野食諗住今晚飲酒時食,唔經唔覺就到咗回程時間喇(酒店shuttle bus只有一班)。

班女仔話好想游水喎,一番酒店就去咗泳池集合。其實邊有得游水吖,有個唔知係咪酒店既沙灘波喺池邊,就緊係玩數字球啦!再加上我哋後尾仲發明咗「水上半場藍球」玩法,六個人玩到喪哂,天黑都唔肯走,直到忽然橫風橫雨行雷閃電,唔走唔得。

玩完番房沖過涼,又到食飯時候(寫到呢樹我直頭覺得布吉係天堂……)。好彩酒店有遮,仲可以落patong食飯。話哂last night,緊係想食正宗泰國菜加蝦刺身啦,點知意想不到既事就出現咗喇。我哋喺patong左兜右兜,跟住本旅遊書行咗半粒鐘有多,竟然搵唔到有蝦刺身食!最後無辦法之下去咗bang la road附近一個熟食市場咁款既地方食海鮮,味道普通過唔普通,同第一日喺Savoey食嗰餐差好遠!真失敗……

番到酒店係時候吹埋剩餘既Chivas,伯誠介紹大家玩種叫「砰磅嘩」既枚,結果確診咗+2喺反應上真係有d問題,大家都為佢而難過……最後飲完支Chivas又成五點(!),好彩唔係早機。

當早上monchowchow半夢半醒既時候,喺塊鏡度見到燒賣同一個男人喺洗手間,個男人烏低身郁吓郁吓唔知攪乜……當monchowchow開始擔心自身安全之際,燒賣走埋嚟話:條屎渠塞咗!monchowchow起初唔知佢講既「屎渠」係指咩一回事,之後慢慢就嗅到真係好臭……嘩,原來係個廁所塞咗!而且唔係普遍塞,係連環幾間房一齊塞,乜咁攪呀!?由於過程太臭,唔想多講,酒店後尾都安排我哋換房,轉咗去泳池邊d貴房度瞓埋嗰兩三個鐘,好過無啦~~

起身之後執好野,原本諗住落patong食野兼租車去機場,但係伯誠就話擔心唔夠時間,monchowchow望望個落雨天,算啦,雖然酒店車貴d都算啦,都好過周圍搵車既(唔好話我哋雞婆,如果你試過趕唔到機而被迫揸住5000yen滯留大阪三天既話,就會明白我哋點諗)。喺酒店食埋午餐(又ok喎),就上車到機場去也。一路上無塞車,雖然落雨,回程架機都尚算定,而我哋既布吉之旅亦就此結束喇!


布吉最大的Shopping Mall -- Central Festival


Zen日本料理,d set lunch勁抵食!



女仔們買野,男仔都係食同玩


此張相影到好似d咩東莞偷跳團咁……


雖然叫Number one seafood,但實際味道麻麻


臨上機用公家錢買盒冬甩一人一個!


後記:
1. 泰東航班時間確實一流,但經過最近布吉空難呢單野(詳情見遊記第一回),我諗我唔會再搭。
2. 其實布吉好多地方我哋無行過,如果人數少d,布吉係應該玩五天以上既。
3. PP島有酒店留宿,都值得住吓,至少可以喺maya bay坐耐d,欣賞吓呢個世外桃源。
4. 食唔到蝦刺身,係今次旅行既遺憾,下次一定要喺資料搜集上做好d!
5. 呢次旅行一如以往,有苦有樂,不過事後諗番就會倍覺難得,尤其尾二嗰日喺酒店泳池喪玩,真係好耐都未試過笑得咁放!希望下年都可以攪多次旅行就好喇。

1 comment:

Anonymous said...

你終於交到功課!