Monday, September 05, 2005

記得迪土尼 -- Monchowchow

見到幾萬人迫爆迪土尼的場面,不禁懷念起當年暢玩東京迪土尼。那天剛巧是旁邊迪土尼海洋的開幕翌日,分薄了人潮,所以玩得特別舒服,我同BJ Li一朝早去到,在地圖上mark低想玩的地方然後順時針去玩,結果一天內悠悠閒地玩了全園80%以上的設施,BJ Li更買嘢買到唔想走… 如果當晚在地下鐵有取走中田英壽的海報,那就更完美了!

看旅遊書說法國迪土尼有四份一個巴黎咁大,我睇到眼都凸——吹水吧?我印象中好細好唔掂架wow。將來無論如何我都唔會再去,有時間我不如去龐比度散散步好過。

忽然記起多年前到橫濱八景島,本身倦極(前一晚通宵由新宿走到銀座築地!),見到高達100米的跳樓機時就難免雙腿發軟,正當猶豫是否去玩的時候,在場的燒賣兄率先棄權:醫生話人一世只可以玩3次跳樓機,我已經玩了兩次,所以今日唔玩得了…

No comments: