Sunday, October 30, 2005

係自己摺埋自己先ARM --------迪克曼

首先向大家報告一下我生日的一天先
一早起身 眼睛有點腫 因為前一個晚給蚊子釘一晚
但不論如何還是如常的上班
下班之後就跟家人一起吃日本野
為左獎勵自己 用分期買左部O2 MINI
回到家裡還不到十點半 靜靜的坐下 看一看原來只收到兩個祝賀短訊
一個是前女友的 一個是前前女友的
發了一下呆 才驚覺不是別人主動忘記你
是自摺埋自己太久了之故吧

3 comments:

Anonymous said...

補祝你生日快樂!!

大個仔啦,要生生性性,好好地搵番個女朋友,生日就唔會咁感懷!

(我有個嶺南同學都係10月30日生日)

Anonymous said...

話說自己摺埋自己,我都有同感,一個人封閉愈耐會愈來愈唔多想見人,我也怕自己己變成這一類型。

無論如何,祝你生日快樂,放下無謂的顧慮,達觀D,去澳門大學又或者落「場」細心走兩轉,再唔係假日番香港四圍哄下…

每個時候總須要有個人戀下,是你自己講架!

Anonymous said...

其實我係唔多記得大家係幾時生日的,最多都係記得月份。遲左一day都要同迪克曼講句返happy birthday!

早兩日同我個中學同學坐低飲左杯野。只係短短半個鐘,幫我消磨等人的時間之餘,亦都係一個好好的happy hour。同佢言談間,忽然諗起同諸位都好耐無見,對上一次好似已經係懞周周從祖國回巢食魚一丁了。

2005年都到尾聲了,大家會出黎食個飯吹吹水嗎?

(p.s.近排睇無記阿旺新傳,見到阿旺跑步個樣,有d似曾相識...)