Monday, November 14, 2005

十一月-- Monchowchow

十一月,天氣還不見清涼,歐遊時朝思暮想的牛腩河依然未有機會吃到…
早陣子收到些朋友的留言,好想回,卻未行動。整理歐遊照片時,順手翻閱大學時的相薄,許許多多的記憶和感情又湧上心頭…見入學不久的王旅旅自許嶺南big fan,很感觸,更懷念起那段寶貴的歲月。《魔戒I》中女王的一句旁白叫人唏噓:那些日子,已經一去不返了…
或者穿了是淺白,大家不忙,也有心,只是軀體已經太習慣由緣份擺佈,如此而已。我也經常為自己設一個期限:完成了自己的作品,然後找老師,找大伙兒去…實情是多舊魚… 
肺腑之言,不一定要唱K、BBQ、打牌… 我的好朋友,讓我見一見就快樂。
十一月,迎來自己的生日。不求什麼,但望能夠用完成品,為自己慶祝。

2 comments:

Anonymous said...

我又返左去字母女星皇國,即係我朋友口中所講,"我個friend 去左芠萊搵快錢了..."

我臨出發前同左我d中學同去唱k,我都好耐無參與過呢種活動了,我其實我連歌都好少聽,去到newway我go through左10頁新歌試唱,竟然係無一隻我係識唱o既.我地坐低叫晒野飲之後先發現,全房都無出現過酒精飲品,個個唔係檬蜜就檬,有人笑言我地呢d老坑唔知幾時開始咁錫身了.又唱埋晒d"嗲噢"同"熱力節拍woobomba",會比人笑云云.

12點有人睇錶話好夜了(我諗起我地以前唱"真開心"係唱到5點...),大家第二日又要返工,要返歸了.雖然因為我發生左d小插曲,但大家都過左愉快o既一晚.

幾時會見到諸位呢?

p.s.呢度好似變我懞周周,迪克曼同我的三人專用blog了...

Anonymous said...

你去咗芠淶?咁星期六晚即係見唔見到你?
又及,專用blog,都無壞啫…