Wednesday, July 05, 2006

本版好似摺左 -- 維加特

點解個個都梢失晒呢
唔好只係掛住睇波,德閒POST下啦
阿老wilson仲勁, 打幾次電話都找唔到人,

今年因為受到周圍人仕的影響, 學人買波
截至今日為止共輸左900大元, 都係玩下咁啦

最慘通既都係本週
決賽週未開始前見巴西, 英格蘭, 阿根廷 同 德國 總冠軍 都賠超過六倍,
諗往買晒佢地同同事湊下熱鬧, 順便羅少少彩
點知.......唉.....
今年通勝話龍年犯太歲, 真係無錯

依稀記得某年NBA總決賽
當老WIL同安迪生正在電視機前駁個你死我活
我郤挨在一旁嘆息: 對我來說今年早就結束了

5 comments:

Anonymous said...

搵我唔到?唔係化?
是否打唔通呀?我上月尾上咗長沙嘛…

估唔到你都買波,只不過靠心水這種方式我就不太好了…

唉,巴西出局、馬刺輸波,呢個夏天認真悶呢!

Anonymous said...

維加特喂我msn喂你幾次都唔應我算點先~~
我宜家唔可以(我其實係唔識)賭波,因為轉左做你d同行...

懞周周宜家又要返大陸做野?隻poser4我已搵到,你仲要唔要?

Anonymous said...

老WILSON我想call 同你講個ACCOUNT FREEZE左呀, send email 你又唔覆

死勒POSER4即係咩, 無印像tim
我MSN係公司長開, 所以個人未必係到
你OFFILINE我又SEND唔到比你

轉左做我D同行???即係咩?????
唔係轉左去嘉華集團下????
係就幫我搭下路好WOR

Anonymous said...

老WILSON我想call 同你講個ACCOUNT FREEZE左呀, send email 你又唔覆

死勒POSER4即係咩, 無印像tim
我MSN係公司長開, 所以個人未必係到
你OFFILINE我又SEND唔到比你

轉左做我D同行???即係咩?????
唔係轉左去嘉華集團下????
係就幫我搭下路好WOR

潘秀慧 said...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
寂寞交友富婆聊天室
寂寞交友富婆聊天室
台灣辣妹視訊網
視訊網
真人視頻網站
真人視頻聊天室
同城視頻聊天室
視訊網
視訊網
視訊網
視訊網
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
視訊網
視訊網
視訊網
視訊網
視訊網
視訊網
寂寞交友富婆聊天室
一對一免費視訊聊天室
台灣麗人視頻聊天室
台灣麗人視頻聊天室
真人秀聊天視頻網站
真人秀聊天視頻網站
免費午夜聊天室
免費午夜聊天室
在線視頻語音聊天室
在線視頻語音聊天室
免費語音視頻聊天室
免費語音視頻聊天室
同城視頻聊天室
同城視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
台灣視訊聊天交友
台灣視訊聊天交友
台灣視訊聊天交友
台灣視訊聊天交友
台灣視訊聊天交友
台灣視訊聊天交友
視頻聊天網
視頻交友
真人勁歌熱舞
真愛旅舍
視頻交友
視頻交友
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室