Monday, June 27, 2005

<<頭文字 D>> - 櫻木花道

尋日捉左Monchowchow去睇<<頭文字 D>>, 睇完之後除左叫「回水」外都唔知講乜好, 冇比Monchowchow鬧巳經算好彩。 講番套戲, D演員o既水準仲差過當年王老Wil套「沖涼骨,全港至得」(到最後我都係唔知o離套爛片叫乜名......請王大導覆)裏面D人, 最好戲個黃秋生剩係識得扮傻仔, 飛車埸面攞鏡角度又唔好, 內容情節亳無特出。全套戲唯一可取o既地方就只有D車, 間豆腐店同油站o既佈景做到同漫畫一模一樣。 2005年港產片開畫票房冠軍都係得咁o既質素, 香港電影o既前途真係......

3 comments:

Anonymous said...

唉!即使有《無間道》,劉偉強本身都算不上名牌,班演員又大多數乞我憎,就連本來唯一較喜歡的黃秋生也因為大讚林志玲呢條霉菜而俾我扣了分…如果唔係好耐無見的花仔咁誠意拳拳,打死我都唔會去睇!

Anonymous said...

請問Monchowchow你個套「沖涼骨,全港至得」o既真實片名係叫乜?

Anonymous said...

我以為只有中學生先會入場睇呢部戲TIM
你地真係浪漫

不過都唔好話人, 因為我都有諗過買番板
主要原因係除左陳冠希做涼介 完全不知所謂之外
其他選角其實都有原注人物的影子

但係看完兩位影評人的評論 都係省番勒