Thursday, June 02, 2005

大家的反應...淡如水 - by 馬高

o岩o岩upload緊相就見到老wil個message, 如佢所言, 大家反應真係麻麻, 唔post新 message都可以 比 d comment, 難得有人咁有心一手一腳起左呢度出黎, 唔好淨係得個睇字啦.

to 老wil: 係我話 post 相有 d 煩, 唔係迪克曼
to 迪克曼: 你係邊個~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~?

silas_prudence

6 comments:

Anonymous said...

睇返舊 d comment, 知道迪x曼係邊個啦, 都估到係呢條粉腸

Anonymous said...

馬高兄,麻煩你唔好成日老wil老wil咁口,守下規矩轉用代號啦唔該,呢個名令我諗起d唔係咁好既回憶…

Anonymous said...

你鍾意"懞周周"個名多d咩?

Anonymous said...

Monchowchow = Monchhichii + Chow Chow(鬆獅狗),兩種都是我喜愛的動物(Monchhichi好歹有個別號叫大座猩猩)。最近chauli愛上了聖班納,時時幻想買隻來養。我本身不反對,只要唔好在我間屋養…聖班納太大隻,日食兩斤,我都係鍾意飄零燕嗰隻多d…
又及,我都想迪生解釋吓他名字的典故由來…

Anonymous said...

咁wil兄你到底有什麼不好的回憶呢
分享下好WOR

呀點心兄, 我到前一排先發覺, 你真係囉走左隻凌波麗, 粉腸呢個名號都係arm你呢塊粉皮多d

Anonymous said...

乜你咁遲先發現?仲有無d乜?唔好一返屋企就攪野先得架...