Saturday, June 11, 2005

陳年往事之登山隊--Monchowchow

Posted by Hello

有時候無聊會search吓一些自己以前喜歡的玩兒,今日就一時記起了這款登山遊戲。
坦白講,我一直都唔記得名字(圖片可見它的"橋口杉手"),只記得它實在好玩…
遊戲主要是講玩家組織一支登山隊去挑戰世界各大山峰,作為隊長要招幕隊員(為了增加投入感,我把隊員都改為朋友的名字)、又要精心部署所須物資和行程計劃。至於登山過程真的是千辛萬苦,又暴風又山崩,於是乎好多時我就眼白白見住oliver摔死、又或在失去聯絡後數天尋回andy的屍首…
最遺憾就是我從來都未100%登頂成功 :(!最接近的一次,是macro走到山頂後沒有插旗就走翻落嚟,試咗幾萬次都係咁… 這令我諗起大學時跟燒賣兄去日本旅行,為了渡宿兩人夜媽媽在東京尋找傳說中的通宵戲院,好不容易看見一棟商廈的樓上好似有,叫他上去問問詳情。足足十五分鐘後先佢落嚟,然後攤開雙手抱怨:「完全溝通唔到!」…
雖然未必會再玩到呢隻game,但下次去日本都好想找尋一下它的攻略,好解我心中多年的鬱結咧。

7 comments:

Anonymous said...

果次日本旅行,做左好多我估以後去日本都唔會再做O既事:通宵訓漫畫店,痞O向女厠門口並飽受白眼,由新宿行去築地參觀魚市場(已經無機會啦,日本宜家已經唔再比遊客入去參觀,話阻住做生意喎),仲有一定要講去泳池游水兼沖涼單野,仲仲仲有...過期軟殼蟹...留返比其他人講

Anonymous said...

由新宿行去築地魚市場…我個人真係懷疑無香港遊客咁樣試過!

chauli said...

仲有仲有,我想都沒有幾多後生仔會坐12:15分的飛機,但12點先到機場……還是回程啊!

(真係有5個叻!)

Anonymous said...

唔該out of jackass既人說話客氣d,重要一副叉腰神氣的樣子?…

Anonymous said...

邊鬼個係匿名先生?話熊貓人話得太有point了...
同埋要指出係...一切都係airline的錯...

chauli said...

有膽留言,又唔夠膽留名,不外乎那幾個「後生仔」(當年),希望你地經一事長一智啦!

熊貓人本性率直,唔覺意「爆」了你們的陳年瘀野,請多多包涵……

Anonymous said...

其實實情應該係我地要坐2:35機,有"某人"話到機場車程只需45分鐘,實在就要成個幾鐘,咪遲!
重有人話如果航空公司唔安排,就上人公司攪事,最尾.....
當然仲有係電器街偷彩旗同海報....